Profiteer alleen deze week nog van GRATIS montage en het voordeel op onze Actiekeukens

Profiteer alleen deze week nog van GRATIS montage en het voordeel op onze Actiekeukens

Welkom bij Mijn Keuken Kampioen

Als onze klant heb jij exclusieve toegang tot ons klantportaal: Mijn Keuken Kampioen. Dit portaal is speciaal ontworpen om jouw ervaring te verbeteren en de levering en eventuele montage van je keuken moeiteloos te laten verlopen. Met een Mijn Keuken Kampioen account geniet je van je talloze voordelen, speciaal om jouw keukenervaring naar een hoger niveau te tillen. Log nu in of activeer nu je account!

Inloggen klantportaal

Wel klant, maar nog geen account?

Ken jij de voordelen al?

Ordergegevens inzien

Bekijk moeiteloos de status van je keukenorder, altijd en overal.

Levering bevestigen

Zorg voor een vlotte en probleemloze levering van je keuken. Bevestig de levering in eigen tijd en bekijk hoe je je het beste kunt voorbereiden voor de levering en eventuele montage van je keuken.

24/7 service melden

Service melden wanneer het jou uitkomt! Met het klantportaal ben je niet afhankelijk van openingstijden van de klantenservice en kun je online je service melden op jouw moment.

Status van jouw melding volgen

Ben altijd op de hoogte van de voortgang van je servicemeldingen.

Ordergegevens inzien

Bekijk moeiteloos de status van je keukenorder, altijd en overal.

Levering bevestigen

Zorg voor een vlotte en probleemloze levering van je keuken. Bevestig de levering in eigen tijd en bekijk hoe je je het beste kunt voorbereiden voor de levering en eventuele montage van je keuken.

24/7 service melden

Service melden wanneer het jou uitkomt! Met het klantportaal ben je niet afhankelijk van openingstijden van de klantenservice en kun je online je service melden op jouw moment.

Status van jouw melding volgen

Ben altijd op de hoogte van de voortgang van je servicemeldingen.

FAQ

  • Ik heb een Keuken Kampioen keuken, maar nog geen Keuken Kampioen account. Hoe kan ik een account aanvragen?

    Een Mijn Keuken Kampioen account is bedoeld voor klanten die al een Keuken Kampioen keuken hebben staan of voor klanten waarbij de keuken nog geleverd moet worden.

    Heb je al een Keuken Kampioen keuken?
    Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! Zodra de aanvraag geverifieerd en verwerkt is, krijg je toegang tot handige functies zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. 

    Vergeet niet om je mail voor de zekerheid te checken voor een mail van 'Mijn Keuken Kampioen' - je hebt mogelijk al een activatiemail ontvangen!

    Heb je recent een Keuken Kampioen keuken gekocht en nog geen Mijn Keuken Kampioen account?
    Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je Mijn Keuken Kampioen account te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via 0416-539 158, of vraag hier een account aan. 

  • Het lukt mij niet om in te loggen, wat moet ik nu doen?
    1. Ga naar de inlogpagina van Mijn Keuken Kampioen.
    2. Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in. 
    3. Je ontvangt een link in je mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. 
    4. Verander via de link het wachtwoord. 
    5. Probeer nogmaals in te loggen met het nieuwe wachtwoord.

    Lukt dit niet, neem dan gerust contact met ons op via 0416-539 158 of stuur een e-mail naar klantenservice@keukenkampioen.nl. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur. We helpen je graag!

  • Ik heb een mail vanuit Keuken Kampioen ontvangen om een account te activeren, is dit phishing?

    Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@keukenkampioen.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit Keuken Kampioen is. 

  • Hoe vraag ik service aan via Mijn Keuken Kampioen?
    1. Service aanvragen is mogelijk door in te loggen op Mijn Keuken Kampioen. 
    2. Ga naar ‘Mijn orders’ en klik bij de desbetreffende order op de knop ‘Start serviceaanvraag’. 
    3. Kies het artikel waarop je service wilt melden. 
    4. Leg vervolgens uit wat er aan de hand is en voeg foto’s van de situatie toe als bijlage. Een foto verduidelijkt de situatie en zorgt ervoor dat klantenservice sneller kan helpen. Mocht een foto niet zijn geüpload, dan kan het zijn dat hier alsnog om wordt gevraagd. 
    5. Na het sturen van de aanvraag, kan je bij ‘Mijn serviceaanvragen’ de status van je service bijhouden.
  • Hoe log ik in op Mijn Keuken Kampioen account?

    Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.

  • Kan ik mijn factuur inzien via Mijn Keuken Kampioen?

    Nee, dit is helaas nog niet mogelijk. De factuur is aan te vragen via 0416-539 158, of stuur een e-mail naar klantenservice@keukenkampioen.nl

  • Kan ik de status van mijn lopende service ergens vinden?

    Ja, via Mijn Keuken Kampioen kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.